WHEN YOU DONT FIND NOTHING TO WEAR

Hyvin harvoin minulle tulee tälläsiä tilanteita ,etten löydä mitään mitä haluaisin pistää päälleni mutta
tänään minulla on sellanen olo.Mikään ei tunnu sopivan tilanteeseen ja paikkaan.Tähän päälle vielä kauhea hiuskriisi niin voila tuntuu siltä ,että haluan jäädä tänään vain kotiin peiton alle.Toivottasti pääsen tämän vaate ja hiuskriisin yli ja saisin itselleni taas hyvän fiiliksen.Rupeaa kyllä näyttämään siltä, että joudun äkkiä käymään lähimmässä ostoskeskuksessa :DTuleeko teille vaatekriisejä?
Jos tulee niin miten te pääsette sen yli ?


naku uusi

4 comments:

  1. Tulee todellakin vaatekriisejä :D Se on kyllä niin inhottavaa, kun toisaalta tietää valittavansa niin turhista asioista kun ulkonäkökriiseistä, mutta niin se vaan vaikuttaa ja tuntuu sillä hetkellä niin isolta asialta :D Mulla ei varmaan auta siihen kriiseilyyn mikään muu, kun edes yhden vaatekappaleen hankinta. Suosin ite myös kirppareita, harvemmin on rahaa lähteä mielin määrin shoppailemaan vaatteita ihan uutena, mutta kirppiksellä pystyy "tuhlailemaan" kun saa kerralla niin paljon :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Täällä päin on niin huonoja kirppiksiä .Suurin osa tavarasta on suorataan pelkkiä lumppuja. :(
      Lopuksi 12e paita pelasti mun päivän ,eli ei kauheesti rahaa tarvinnut tuhlailla :D

      Delete
  2. Mä ostin jo heti kesän alussa jonku verran uusia vaatteita juurikin sen takia, että säästyisin vaatekriiseiltä :D Aina tuolta jotain löytyy kun tarpeekis penkoo, mutta tiiän kyllä täysin mikä olo se on, kun ei vaan löydy päälle laitettavaa :D Jos mulla iskee hiuskriis ni laitan sen nurrutalle ja sillä siisti :D Jos en aina jaksa laittaa meikkiä ku lähen vaik pojan kans ulkoileen niin kesällä on niin hyvä ku voi laittaa vaa arskat päähän ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulla oli ehkä suurin ongelma siinnä ,että kaikki normi paidat oli isoja.On pitänyt joka viikko pistää ompelukone käyntiin ja kaventaa niitä ,mutta laiskuus on iskenyt.
      Mulla on todella harvoin meikkiä mutta olen huomannut ,että arskoista on kyl paljon apua asukuvien otossa. <3

      Delete

Toivottavasti viihdyit blogini parissa.