GRAY AREA

Olenko mä oikeesti ainoa joka joutuu väkisin etsiä tuulen suojaa asukuvien otossa ? Tiedän, että helpommalla pääsisi jos solmisi hiukset kiinni, mutta en osanut nähdä tätä asua ponihännällä. Ärsyttää myös ihan sairaasti mennä ottamaan samoissa paikoissa kuvia, kun olen löytänyt vaikka mitä kivoja kuvaus kohteita. Tietysti niihin sitten osuu sopivasti tuuli tai juuri silloin kun  kuvia pääsee ottamaan niin niihin paistaa ärsyttävästi osittain aurinko..Plaah... Tällä kertaa mulla oli mukana rätti,suihkepullo ja jopa pihaharja. Pyyhkisin seinistä suurimmat liat ja pölyt. Olisin harjannut asfaltinki jos en olisi unohtanut sen olemassa oloa. Olin varmaan koominen näky siivotessa, mutta niin paljon se pölyn määrä ärsytti minua viime kerralla että asialle oli pakko tehdä jotain. Mika katsoi mua hetken aikaa ja tokaisi että, oletko sä ihan tosissasi ? Perniö on kohta todella puhdas paikka, kun meikä käy siivoamassa tilat ennen asukuvia.  Asusta tykkään ihan hirveesti, mutta mekkoa on todella haastavaa käyttää, sillä en omista täydellistä masualuetta. Olenkin harkinnut ostavani waist trainerin jos siitä olisi apua ryhtiin. Tätä mekkoa tulen yhdistämään myös Adidaksen superstarien ja Niken airforce 1 kanssa. Ihmettelen myös suuresti miksi en ole näitä Topshopin popoja vielä ennen käyttänyt. Kotona kokeilin vetää paitapuseron vyötärölle ja  sen jälkeen minulle tuli heti mukavempi olo. Eli sellasta asua varmaan tulee vielä tänä kesänä kuvattua. Eilen vietettiin Mikon synttäreitä anoppilassa. Päivä meni nopeasti ja Miko sai lahjaksi polkupyörän,leluja,vaatteita ja värityskirjan. Anoppilassa on myös kuulema  sähköauto ja Miko pääsee varmaan sillä ajamaan, kun täyttää kolmas päivä virallisesti kolme vuotta. Juhlimme vielä perheen kesken keskiviikkona Mikon vanhenemista. En vielä tarkkaan tiedä miten mutta koko päivä on omistettu puuhille mistä Miko nauttii. Töihin paluu  meikäläisen kohdalla lähestyy ja mahaa vääntää jo nyt jännityksestä. Olen viimeksi ollut melkeen neljä vuotta sitten töissä joten totuttelu työelämään tulee olemaan minulle raskasta. Itseasiassa siksi olen keskittynyt kuvien ja blogin tekoon normaalia enemmän etten stressaisi niin paljon ensimmäisestä työpäivästä. Ainakin tähän menneessä se on toiminut loistavasti. Miten teidän viikonloppu sujui ?


viimenen

ok3
<



a6
<

24 comments:

  1. Mun mielestäni tuo mekko sopii sulle täydellisesti!<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Jeannay :) tykkään itse asusta paljon mutta mieheni kommentit mahan vetämisestä sisälle saa mut hieman " masentumaan".

      Delete
  2. Vau! Onpa hienoja kuvia ja ihana asu, joka pukee sua niin hyvin <3

    ReplyDelete
  3. Vau, kauniita kuvia ja ihana mekko!!

    ReplyDelete
  4. Kiva tuo mekko ! :)) Sun masussa ei oo mtn vikaa höpö höpö !! hahah voin kuvitella kun oot ollut siivomassa kuvausmestaa :DD Ite yritän ottaa siitä tuulesta sitten ilon irti jotenkin .. helpommin sanottu ku tehty kylläkin :D mulla oli perhevklpu <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä en tykkää tuulesta olenkaan.Ärsytyää kun hiukset menee naamalle. :) joo siivooja Kaika oli vauhdissa :D

      Delete
  5. Kaunis toi mekko ja sun hiukset on aivan mahti-ihanat <3
    cutandcurly.blogspot.fi

    ReplyDelete
  6. Mä oisin voinu hyvin kuvitella tähän asuun jonkun ponihännän, se varmasti toisi sun kasvoja tosi hyvin esille. Kokeile ens kerralla ;) Ja mitä asuun tulee niin tuo mekko sopii sulle älyttömän hyvin. ♥ Miten osaatkaan löytää nuin kivoja kuvauspaikkoja? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siis mä tilasin tämän mustanakin ja siinä sit taas haluan hiukset kiinni.Kyllä naisen ajatusmaailma on outo :D

      Delete
  7. Ihastelin tätä asua eilen ja olisi tehnyt mieli heittää päälle samanlainen lookki, mutta harmi kun en omista tuollaista mekkoa ! Rakastan tällaisia yksinkertaisen tyylikkäitä asuja <3 Oot ihan huippu! Sulla on kyllä ihan yksi parhaimmista muotiblogeista ja täältä saa inspiraatioita !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos Jasmina <3 mä myös luen kaikkien blogit heti kännykällä.Oon monesti miettiny et miksi en sit samalla kommentoi.Jotenki vaa kännykän näppäimet on niin hankalat :D

      Delete
  8. Sulla on niin upeissa paikoissa otettuja kuvia! Nämäkin kuvat on kuin suoraan jostain muotilehdestä:) Tuo mekko on ihana<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi vitsi ku sait mulle hymyn huulilleni <3 itse kun olen niin kriittinen omista kuvista :)

      Delete
  9. Marika!! Ala nyt panostaa parempaan kirjotukseen, yhdyssanoihin sekä oikeinkirjoitukseen. En halua lukea enää tekstejäsi koska se ei ole luontevaa ja kirjoitat vaatemerkkien yms nimiä väärin ja se ei ole oikein koska olet bloggaaja ja sun pitää kirjottaa nimet oikein. Lopeta kirjottaminen ja lisää vaan kuvia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kirjoitan parhaani mukaan. Nyt kyllä huomasin muutaman virheen itsekkin, kun yleensä olen niille sokea. Muutin jo kerran blogini kuva blogiksi ja sen jälkeen tuli heti valitusta, kun ei ollut niitä kirjoituksia. Jotkut tykkää niitä lukea vaikka kieliopillisesti ne eivät olekkaan kirjoitettu oikein. Blogini on puhtaasti harrastus niin ei tämän tarviikkaan olla täydellinen :D

      Delete
  10. Olen täsmälleen samaa mieltä edellisen kanssa.

    ReplyDelete
  11. Täydellinen mekko sulle! <3 wau senkin kaunokainen!

    ReplyDelete
  12. Tykkään tuosta sun asusta tosi paljon. Tuollaiset simppelit mekot toimivat omaan silmääni aina :) Ja arvaas mitä, sun hiukset on ihanan pitkät ja kauniit <3 Milloin mun tukka kasvaa noihin mittoihin! hahaha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo tällaiset mekot on mieleeni vaikka harvoin tulee mekkoja osteltu. :) eipä ole munkaan hiukset omasta takaa.Ihana BPhairin asiosta näitten hiuksien look on hankittu .Pituutta omasta takaa on reilusti. <3

      Delete

Toivottavasti viihdyit blogini parissa.