HEELS!

Aamuvuoro on takanapäin ja huomenna nautin vapaapäivästä perheeni kanssa. Olin jo unohtanut kokonaan tämän asun ja sen ainoan kuvan joka onnistui omasta mielestä siihen nähden, että vähän väliä taivas repesi. No ei siinä sitten mennyt, kun viitisen minuuttia niin alkoi kaatamalla sataa. Saatiin onneksi kamera paidan alle suojaan ja juostiin takaisin autoon. Olen kyllä supes rakastunut näihin nauha korkoihin vaikka niiden kanssa menee lähemmäs kymmenen minuuttia, että ne saa jalkaan. Olen kovasti sitä mieltä kuitenkin, että ne ovat sen vaivan arvoiset. Huomasin tänään, etten ole ostanut mitään kesävaatteita mutta kenkiä olen rohmunut ja paljon. Nyt olen kuitenkin niin loppu, etten enempää jaksa tarinoida ja menen sohvaan leputtamaan jalkojani. BYE BYE !

                                                                                                   

uuu3

5 comments:

  1. Ihanat kengät, sopii sulle :) <3

    ReplyDelete
  2. Tosi nätit kengät, itellä varmaan menis hermot tuollaisten kenkien kans ku haluan et kengät on äkkiä laitettavissa jalkaan. :D niin kivoja nämä sun kuvauspaikat. :)

    ReplyDelete
  3. Mahdottoman upeat kengät ja upea sinä!

    ReplyDelete
  4. Ihanaa vapaapäivää! On kyllä onnistunu toi kuva :) tarvisin itellekki tollaset jotku ihanat kesäkorkkarit! <3

    Picture Me

    ReplyDelete

Toivottavasti viihdyit blogini parissa.