STAIRS

Minulla on selvästi ajan jaksoja milloin tykkään milloin sitten mistäkin tyylistä. Tuossa hetken aikaa olin ihan hulluna leveisiin lahkeisiin ja tulikin otettua monet asukuvat niistä. Jokaisessa kuvassa kuitenkin housut ovat oleet erit, vaikka kuvissa ne näyttääkin suht samanlaisilta. Kaapistani löytyy meinaa monet tämän tyyliset housut. Housut eroavat toisistaan lahkeen pituuksilla ja eri vyötärön korkeuksilla. Tällä hetkellä olen hurahtanut asusteisiin ja harmaisiin neuleisiin. Postimies kiikutti muutama päivä sitten  oven eteen uudet traktoripohja nilkkurit ja niitä kastsellessa silmissäni vilkkuu edelleen  pieniä sydämmiä. Feikki nenäkorutkin on saanut minut otteeseen ja tulen niitä varmasti käyttämään, vaikka Mika ei pysty sietämään niitä. Olin ystäväni Riikan kuvattavana kuukausi sitten ja tälläistä lopputulosta siitä sitten saatiin. Kuvia katsellessa tulee hieman epätoivoinen olo, kun täältä maalta rupee kuvauspaikat loppumaan. Turussa kun ajeltiin niin siellähän oli joka puolella upeita kuvauspaikkoja. Kuitenkin bloggaaminen on vain harrastukseni, enkä sitä varten ala matkustelemaan yli puolen tunnin matkoja. Riikka sai kyllä upeasti ikuistettua tämän asun ja olen super tyytyväinen lopputulokseen. Kuvat/muokkaus:Riikka Lilja. Pääset hänen blogiin tästä

editP8190238
editP8190234
editP8190171


6 comments:

Toivottavasti viihdyit blogini parissa.