PHOTOSHOOT

Pääsin pitkästä aikaa todella lahjakkaan kuvaajan Jarnon "malliksi". Jarnon tyyli mielyttää silmääni aina, eikä minun tarvitse pelätä mielyttääkö lopputulos minua. Joka kerta olen ollut tyytyväinen kuviin. Jarno on myös todella mukava tyyppi ja hänen kanssa voi puhua melkeen mistä vain. Studiolla tunnelma on aina rento mikä on todella tärkeää minulle, koska jos näin ei ole niin se välittyy myös kuvissa. Olen myös ajatellut  jatkossa palkata Jarnon  kuvaajakseni , jotta saisin useimmin ammattilaistasoisia kuvia blogiin. Tästä ajatuksesta olen ollut enemmän kuin innoissani. Mielellään maksan hänelle kuvista, sillä tiedän että lopputulos Jarnon puolelta on huippu tasoa. Kuvien onnistuminen on vain vain siis minusta itsestäni kiinni. Toivonkin, että tulen näkemään edistystä omassa suoristuksessa tämän vuoden puolella. Olen miettinyt viime perjantaista lähtien uusia asucomboja ja minkä tyyppisiä kuvia, että asentoja haluan tulevaan kuvaukseen. Ideoita minulla on vaikka kuinka paljon, mutta täytyy vielä punnita mitkä todellisuudessa toimivat päälläni ja mitkä ei. Jarnon kuvia pääset ihailemaan Le Blank sivuilta ja hänen Instagram profiilista.

_MG_8843-Edit
_MG_8854-Edit
_MG_8883-Edit
_MG_8849-Edit

7 comments:

  1. Aivan ihania kuvia ja tykkään erityisesti tästä värimaailmasta! Kaunis olet :) <3

    ReplyDelete
  2. Hyvät kuvat ja ihana tuo sun poolo!!

    ReplyDelete
  3. Onpas ihania kuvia, tosi hyvin sopii toi tausta. Sulla on hyvännäköiset sääret :)

    ReplyDelete
  4. Oot vaan niin älyttömän upea!!<3

    ReplyDelete

Toivottavasti viihdyit blogini parissa.